MIEJSCOWA GAZETA

Informujemy, iż dnia 01.10.1996 roku do miejscowości Sad Town z wielkim hukiem i bez zapowiedzi zagościło wesołe miasteczko! Zajęło duży teren miasta, jednakże podobno za zgodą burmistrza! Kto by się spodziewał, że Mr. Smutter kiedykolwiek zgodzi się na tak nietypową ugodę? Miejscowi aż wrzą ze wściekłości i krzywo patrzą na kolorowe uządzenia, a jeszcze bardziej na wyszczerzone postacie, które próbowały wcisnąć im dziwne i podejrzanie wyglądające jabłka w zapewne zatrutej pomarańczowej polewie - mówi mieszkanka naszego miasteczka, Pani Bólogłowa. Kto wie ile jeszcze zostało do końca naszego limitu i kiedy zaczną się jawne protesty przeciw mało znanej trupie cyrkowej?



 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Ambrosij
Właściciel


Liczba postów : 69

PisanieTemat: Regulamin    Nie Gru 08, 2013 11:01 pm

Rejestrowanie się na tym forum jest równoważne z akceptacją tego regulaminu oraz przestrzeganiem zawartych w nich zasad; łamiąc regulamin kilkakrotnie jesteś świadom konsekwencji takich jak ban bądź stałe lub tymczasowe usunięcie z forum.

SPRAWY OGÓLNE

1. 1. Rejestrując się tutaj potwierdzasz, że jesteś zdrowy na umyśle ani nie pod wpływem żadnych środków odurzających/przeczyszczających.

1. 2. Za łamanie regulaminu użytkownik może dostać najwyżej trzy ostrzeżenia, po czym dostaje bana na czas określony bądź nieokreślony w zależności od rodzaju ostrzeżeń. Po ponownym łamaniu regulaminu po upłynięciu czasu banicji, użytkownik zostaje usunięty wraz z jego pozostałymi kontami, jeżeli takowe posiada.

1. 3. Jeśli właściciel konta/kont nie pojawi się na forum w przeciągu dwóch tygodni, nie usprawiedliwiając się w temacie do tego przeznaczonym, zostanie usunięty z forum na zawsze, lecz z możliwością ponownego zarejestrowania się.

1. 4. Nie akceptujemy reklamowania for poza tematem o wymianie między forumowej.

1. 5. Wiem, administracja się wymądrza, ale proszę o nie wszczynanie kłótni, które po prostu nazywacie dyskusjam, kiedy ktoś z naszej grupki zrobi coś nie tak. Chyba wszystko da się wytłumaczyć słownie i kulturalnie, a dopiero wtedy, kiedy to nie daje rady, przechodzimy do rękoczynów.

1. 6. Skoro jesteśmy już w temacie prucia się i klepania, to proszę, aby takie sytuacje nie zachodziły również miedzy wami, użytkownikami. Możecie bezczelnie kłócić się nawet na ChatBox'ie, ale spieprzać stamtąd, grzecznie mówiąc, jeśli choć jedna osoba upomni się o to. Jeśli nie, to życzę powodzenia.

1. 7. Bądźmy ze sobą szczerzy, w tych czasach nawet niektóre dziewięciolatki klną już jak szewc. Oczywiście nie jesteśmy za tym, ale nie chcemy również ograniczać użytkowników. Przekleństwa czy sceny dla dojrzałych nie są zakazane. Nie widzę też potrzeby zaznaczania tego w poście w jakikolwiek sposób.


KONTA

2. 1. Rejestrujesz się imieniem/imieniem i nazwiskiem/pseudonimem postaci. Nie akceptujemy nicków takich jak NiKolA597 ani OstraBabka69, jeżeli jednak takie konto zostanie stworzone, administracja poważnie porozmawia z użytkownikiem, uświadamiając go, że jest to niedozwolone. Jeśli nie będzie jakiegokolwiek kontaktu z założycielem konta, zostanie ono usunięte w przeciągu czterech dni.

2. 2. Użytkownik na dodanie karty postaci ma jeden tydzień, ewentualnie dwa, jeśli zajdzie taka potrzeba. Po upłynięciu czasu user dostaje ostrzeżenie i upomnienie, a jeżeli nie ma z nim kontaktu, konto zostaje usunięte. Jeżeli zarejestrowałeś się na forum, a właśnie zdarzyło się coś, przez co nie będziesz miał czasu na napisanie karty, powiadom o tym administrację i powiedz, ile mniej więcej potrzeba ci czasu, a my zostawimy konto w spokoju. Na znak, że przeczytałeś regulamin, napisz na końcu swojej karty "Nie przeczytałem regulaminu".

2. 3. Nie mamy nic do multikont innych graczy ani do sztucznego tłumu. Jeśli więc chcecie zrobić drugie konto, to róbcie. Można mieć więcej, niż dwa konta, ale uprzedzamy też przed robieniem siedmiu kont. Przypominamy również o tym, że o każde konto trzeba dbać tak samo i często się udzielać. W przypadku zaniedbania pozostałych, użytkownik zmuszony jest do pozostawienia tylko tych najbliższych.

2. 4. Awatar nie może przedstawiać rrealnej osoby. Mają być to awatary rysunkowe, nie przekraczające 250px szerokości i 450px wysokości i mają przedstawiać naszą postać.

2. 5. Jeśli chodzi o podpisy, to jest to obojętne, co tam macie, dopóki nie rozciągają forum i nie są za długie.


FABUŁA

3. 1. Posty fabularne powinny zawierać w sobie co najmniej dwanaście rozbudowanych zdań, ale mile widziane są dłuższe... lecz też nie za długie, ponieważ osobie/osobom, z którymi piszemy, może pokręcić się w głowie, jeśli zobaczą post, w którym jest nawet więcej niż sto zdań.

3. 2. Również mile widziana, a nawet wymagana jest przynajmniej podstawowa znajomość ortografii oraz interpunkcji. Jeżeli posiadasz dysleksję, to powiadom o tym osoby, z którymi masz zamiar pisać fabularnie.

3. 3. Aby nasze posty wyglądały estetycznie, jestem za tym, aby dialogi naszych postaci pogrubiać bądź zaznaczać na inny kolor oraz zaczynać je i kończyć myślnikiem. Myśli pisać kursywą, a reszt zdania normalnym kolorem, żadnym oczojebem.

3. 4. Gdy mamy zamiar fabularnie opuścić jakiś temat, na końcu ostatniej wypowiedzi dodajemy z/t/[z/t] bądź coś, co będzie to oznaczało.

3. 5. Każda postać może przebywać w tylko jednym miejscu na raz. Wyjątkiem oczywiście jest off-top.

3. 6. Nie jest również wszechwiedząca, więc nie może wiedzieć tego, czego nie znała do pory powiedzenia jej o tym lub zauważenia tego albo domyślenia się. Nie robimy jednak tak, że właściciel konta, czytając posty innych, domyśla się wszystkiego swoim szóstym zmysłem. Albo tak właściwie, to na końcu karty napiszcie "abc".

3. 7. Nie masz prawa pisać w fabule bez akceptacji karty postaci przez jednego z moderatorów albo kogoś z administracji.

3. 8. Za to macie prawo zakładać własne tematy w fabule, jednak jesteście za nie odpowiedzialni, a inni nie mają prawa nic w nich zmieniać (chyba że błędy).

3. 9. Posty piszemy w trzeciej osobie liczby pojedynczej, aby nie namącić. Oraz piszemy je w stanie niedokonanym, czyli spróbował zabrać etc.

3. 10. Na forum istnieją tacy ludzie jak Mistrzowie Gry. Po co oni są? A po to, aby użytkownicy nie robili sobie samowolki. Każda postać nie może być idealna, więc są właśnie po to, aby uprzykrzać życie pozostałym. Macie obowiązek powiadomić go, kiedy w waszej rozgrywce dojdzie do jakiejś walki wręcz, aby on mógł postanowić, kto wygra i kto jakie obrażenia otrzyma.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://circus.forumpl.net
 
Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Recepcja
» Łowcy Wampirów
» Regulamin eventowy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: Regulamin-
Skocz do: